1980 yılında İstanbul, Yeşildirek’te küçük bir konfeksiyon atölyesiyle yola çıkan Anıl İç Giyim; bugün biri İstanbul / Avcılar’da, diğeri Konya / Karapınar’da; bir diğeri de Yalova / Kocadere’de olmak üzere toplam 10.000 metrekare kapalı alana sahip üç fabrikada üretim yapmakta ve yaklaşık 250 kişiye istihdam olanağı sunmaktadır. Günlük üretim kapasitesi 15.000 parça olan Anıl İç Giyim’in üretiminin %80'i bayan, %20'si bay ve çocuk çamaşırıdır.
Dünya modasını dikkatle takip ederek her sene yenilenen koleksiyonlar 10 kişilik bir moda tasarım ekibi tarafından hazırlanmaktadır. Markalaşma perspektifiyle ortaya çıkan kreasyonların büyük bir bölümü; bir yandan Anıl markası bir yandan da Goldenbay, Gallipoli ve Lady Eleni gibi alt markaların adları altında hem Türkiye hem de dünya pazarına sunulmaktadır. İlave olarak tanınmış Avrupa markalarına da üretim yapılmaktadır.
Anıl İç Giyim; tüm alt markalarıyla beraber çok geniş bir coğrafyaya hitap etmektedir. Yaklaşık 25 farklı ülkede; bayilik ve toptancılık kanallarıyla ürünleri son tüketiciyle buluşmakta, her geçen gün bu ülkelerde tanınırlığını arttırmaktadır. Başlıca pazarları; Mısır, İran, Irak, Azerbaycan, Cezayir, Fas, Tunus, Lübnan, Ürdün, Körfez Ülkeleri (Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Suudi Arabistan), Yunanistan, Rusya, Ukrayna, Eski Sovyet Ülkeleri (Türkmenistan, Özbekistan, Kazakistan)'dir.
Güncel modanın Türkiye merkezli yaratıcısı ve uygulayıcısı olan Anıl İç Giyim; çok geniş bir pazara hitap ettiğinin farkında olarak her geçen gün ürün kalitesini ve tasarımdaki zenginliğini arttırmaktadır. Anıl İç Giyim, ürünlerini farklı yaş grubu, seçenek ve beklentilere göre tasarlar; koleksiyonlar çok geniş bir ürün yelpazesine sahiptir.