Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
Değişim ve İade Bilgileri
www.anil.com.tr dan alınan bir ürünün hatalı çıkması durumunda, ürünlerimizin paketlerinde herhangi bir hasar olmaması kaydıyla, koşulsuz iade gerçekleşir. İade işleminde koşullara göre ürünün yenisi gönderilir ya da ödenilen bedel iade edilir.Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde firmamızın düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.
Yeni siparişin iptali
anil.com.tr’ den verdiğiniz siparişinizi iptal etmek istediğinizde [email protected]’ye mail atarak veya 0850 307 71 71 no’lu hattan iptal sebebinizi belirtiniz (Yanlış sipariş geçilmesi, ürün veya ödeme tipi değişikliği vb. gibi durumlarda) Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya çıkmamış olması gerekmektedir. Elinize ulaşan, teslim aldığınız siparişler için yukarıda belirtilen şartların gerçekleşmesi gerekmektedir.
Ödeme iadesi
İptal/İade ettiğiniz siparişlerinizin; iadesi onaylandıktan sonra 10 gün içerisinde para iadesi yapılmaktadır. Kredi kartıyla verilen siparişlerde; kartınızdan çekilen tutar iptal edilmekte ve aynen iade olmaktadır. Havale veya EFT ile vermiş olduğunuz siparişlerinizin iadesi belirteceğiniz banka hesap bilgilerine göre iade edilecektir.
CAYMA HAKKI
Alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının on dört günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcıya aittir.10. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI MAL/HİZMETLER
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır. Ayrıca, her türlü yazılım ve programlarında, DVD, DIVX, VCD, CD, MD, videokasetlerde, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit ve benzeri) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.